Thursday, July 7, 2011

i loved to Show Off

haha, teruknya perangai kan. Bukan selalu. Sekali sekala je. Sapa tak suka menunjuk? Eh2 tipu la sapa yang mengaku tak tu... Oh, sebut pasal show, ELECOLDXHOT is the winner of SHOWDOWN 2011!! Hoyeahhh! Hihi kiwi memang suka diorang dari episod 1 lagi tau! Terbaek lah performance diorang. Especially masa final malam tadi. HMC Phlow pun not bad. Anyway, congratulation for you guys, yaw the best of the best! [haha, macam orang korea pun ade weh!]

Hah, jap gi kena gi sekolah. Tapi kiwi sakit tekak la pulak. Adeh. Suara lebih berharga daripada emas tau tak? Kalu tak de suara, cane nak ngajar? Guna bahasa isyarat? Tak de hal. Budak melayu senang je paham. Budak cina india? Hampeh la nak harap diorang paham. Kiwi cakap pasal pernah buat. Time tu memang suara tak keluar lansung. Sebab demam kot. Ingat nak mintak mc tapi sian kot kat diorang nanti tetinggal silibus. Bertahan je la..

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Eh2 tajuk tak kena dengan isi daa. Tu la, tadi fikir lain, ni fikir lain. Banyak sangat fikir. Suda la. Malas fikir.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s: Sejak april tadi, asal kena hujung bulan atau awal bulan kat sekolah je, badan tak sihat. Cuti pertengahan tahun tadi tak de pulak sakit? Ape maksud nye ek? :P

5 comments:

cucu umie said...

semoga cept sembuh yer..ehehe btw, ayie terkiln sebb HMC xmemang..haha i like HMC..kahkah

sergeant keroro said...

Allah saja nak beri dugaan :)

akmaL said...

maksudnye nak cuti banyak..hehee XD

Syuxer said...

saya pun cam cikgu gak..ada time bulan khas yang wat syuk jatuh sakit..bulan lain2 ok je..maybe cuaca kot..huhu takpun persekitaran tempat tinggal dan kerja cikgu tuh banyak sangat virus,debu dan bakteria kot

erika nuris said...

rehat byk2 ye kak...:)

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)