Monday, August 15, 2011

kiwi lah pemenangnya! rezeki julai ^^


Ingat lagi mira edora yang kiwi pernah cerita dulu? kalau tak ingat korang tengok la SINI. Haa bagi korang yang dah baca tu, ape pendapat korang? ok ke tak cerita tu?

20 Julai lepas cik mira dah umumkan pemenang untuk contest: Eh siapa Mira Edora tu?. Kiwi pulak masa tu memang tak aktif blog. Rupanya kiwi adalah salah seorang pemenang yang bertuah. Hihi. sukaaa ^^

Ni pulak gambar hadiah yang bakal kiwi terima. Cute kan :))

Pun begitu, kiwi tak tau yang kiwi dah menang. Nasib la cik mira ingatkan kiwi dalam komen dan bagitau yang kiwi dah memang. kalau tak silap2 hadiah tu cik mira dah pass pada orang lain. fiuh~

Nak tengok senarai pemenang yang lain, silalah terjah Senarai pemenang contest: Eh siapa Mira Edora tu?. Kalau korang tengok pemenang lain, semua entri diorang best2 belaka. Terasa kerdil sunguh diri ini. Huhu.

Thanks cik mira sebab sudi pilih entri kiwi sebagai salah seorang pemenang :)

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)