Sunday, December 12, 2010

SengalZone : Saya Nak Header !

Hari ni kiwi nak join contest SengalZone : Saya Nak Header ! yang dianjurkan oleh pemilik blog sengalzone iaitu Deeyaudeen Sabri.


Nak join? Jawab 3 soalan mudah.

1. Kenapa nak header baru?
Sebab kiwi punya header biasa2 je. Kiwi nak jugak header macam orang lain yang cantik2 siap ade gambar2 lagi. Nak buat sendiri tak reti, hehe :D

2. Senaraikan tidak lebih dari 5 warna kegemaran korang.
Kiwi suka warna oren, merah, purple, coklat dan hitam.

3. Apa pendapat korang tentang blog SengalZone?
Baru tengok header dah WOW! Simple tapi menarik. Entry pon meletup. Kiwi cakap betul ni, tak tipu punya. [yeke..tapi apa pasal macam ayat bodek saja?].

0key, tu je. senang kan? Meh la join ramai2 kat sini. Kena cepat tau sebab tarikh tutup ialah 14 Disember 2010!

1 comment:

kiwi said...

Entry ni antara yang terbanyak diview.. Tapi apesal semua senyap je..huu

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)