Monday, January 14, 2013

Kereta free sapa nak bagi??

Korang, kalau tak suruh kiwi beli kereta baru boleh tak? Rasa panas je telinga bila orang senang2 cakap 'beli kereta baru jela'. Baru rosak sikit dah sibuk suruh beli baru. Orang yang tak pakai kereta, tak bayar duit kereta & tak pernah bawak kereta sendiri pi bengkel jangan cakap banyak. Hanya orang yang merasa tau ape perasaan orang cakap macam tu.

Bukan kata tak mampu, tapi selagi elok & boleh pakai, kenapa nak tukar? Sebab buruk? Tak up-to-date? Sori sikit ye, kiwi baru je cat kereta, tambah skirt & tukar sport rim. Sayang woooo nak jual/ bagi orang. Dah cantik2, mestila nak pakai puas2. Lagi pun dah tak yah bayar bulan2. Kan senang tu :))

p/s: Tukar kereta bukan macam tukar baju!

No comments:

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)