Sunday, July 24, 2011

Lagi novel Hlovate: Versus


Wee~ Kiwi beli novel lagi. Hehe kali ni berjaya jugak mendapatkan novel Hlovate bertajuk Versus. Punya la susah nak cari. Yang kiwi dapat tu adalah cetakan ke-10 punya. Fuhhh memang hebat la si penulis [hlovate] ni. mana tak nya, kiwi rasa semua buku novel hlovate mendapat sambutan ramai. Hebatkan?

Versus mengisahkan dua manusia, lelaki dan perempuan yang mempunyai keinginan untuk berubah ke arah kebaikan tapi rasa sayang kepada yang sudah sediakala ada seperti rakan2 mendatangkan peperangan antara kehendak hat dan kehendak akal. Sebab tu nama novel ni versus. Weel kiwi rasa novel ni sangat sesuai untuk orang muda especially remaja di luar sana.

Tak suka baca novel? Hurm, belum cuba belum tau :)

psttttt: lepas ni tinggal Rooftop Rant je :P

7 comments:

fieha said...

sy sgt suka novel hlovate..best2..dah baca novel dia yg terbaru?contengan jalanan..best kan :)

sergeant keroro said...

tak sempat bace lagi, huhu.

p/s : pinjam leh? hehe XD

cucu umie said...

ayie pemint novel..tpy ad cetain jerlh..hehe

kiwi said...

@fieha of course la dah. memang best. dua cerita :)

kiwi said...

@sergeant keroro sewa la :P

kiwi said...

@cucu umie novel ape agaknye yang boleh menarik minat ayie eh.. *thinking*

syarifahsidrus said...

versus memang best....540 degree turn..uhuuu

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)