Sunday, June 12, 2011

Our World, Their War

Setelah mengalami kekalahan dalam Transformers 2 Revenge of The Fallen, Decepticons kini datang untuk menuntut bela daripada Autobots. Kedatangan Decepticons kali ini bakal mengakibatkan pergelutan yang lebih hebat dan pertarungan kali ini amat merbahaya. Adakah rancangan Decepticons itu berjaya? Mampukah Autobots mempertahankan bumi setelah berjaya menewaskan Decepticons sebelum ini? Apakah ini bermakna, pertarungan kali ini bakal menjadi pertarungan terakhir antara Autobots dan Decepticons? Saksikan jawapannya dalam Transformers 3: Dark of the Moon yang bakal ditayangkan pada 1 Julai 2011.


Saya memilih pilihan A iaitu Beritahu bagaimana anda akan melindungi dunia daripada Decepticons, dan Autobots manakah yang akan menjadi pilihan anda untuk berubah melindungi dunia.

Untuk melindungi dunia daripada Decepticons, saya akan kaji teknik dan faham cara pertarungan mereka sebelum ini sebagai persediaan. Kemudian saya bekerjasama dengan Sam Witwicky dan manusia2 lain untuk menyerang Decepticons menggunakan teknologi sebelum mereka melancarkan serangan. Teknologi ini mungkin dalam bentuk data atau gelombang yang akan menyerang Decepticons secara halus tanpa disedari dan ia berupaya mengesan teknik serangan terbaru Decepticons. Dengan adanya bantuan teknologi ini, Autobots mampu bertindak pantas untuk menangkis serangan Decepticons. Kemudian saya akan tarik perhatian Decepticons ke kawasan yang tiada penduduk [untuk mengelakkan manusia terkorban] dan saya akan menghapuskan Decepticons buat selama-lamanya.

Oh ya, teknologi tersebut diberi nama Ultimate Movie Card. hehehe.

Autobots pilihan saya untuk berubah melindungi dunia ialah Bumbleblee. Bukan sahaja smart, malah bumblebee juga merupakan Autobots yang comel, pandai merajuk, nakal dan bersifat pelindung. Tengok la macam mana Bumblebee berubah jadi Chevrolet Camaro bila Sam kutuk dia, Bumblebee merajuk bila Sam marah lalu terus masuk ke dalam garaj dan ingat balik, apa jadi bila Sam layan perempuan disko dan ajak naik Bumblebee padahal masa tu dia dah ada Megan Fox yang cun melecun!



Ini gambar Bumblebee dengan 'senjata' rahsianya.



Lihat SINI untuk maklumat lanjut.

Shhhhhhhh.. Berhati2 kerana Decepticons sentiasa memerhatikan kita.

--------------------------------------------------------------------------------------

Jom layan video ni: Transformers 3 Dark of the Moon Teaser Trailer

4 comments:

K said...

ni mesti nuffnang punye birthday tu kan :P

kiwi said...

hehe, nak tau gi la klik link kat maklumat lanjut tu :))

qamarguyz said...

salam ziarah..
hehe..
all da best..
tak pernah tonton pun transformers nie =)

kiwi said...

thanks, try la tengok. Semmattt movie dia :)

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (13) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (16) Cinta (13) Class (11) Comel (5) Contest (37) Dakwah (15) Entertainment (9) Exercises (23) Fakta (28) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (18) Formulae (23) Friends (13) Funny (15) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (11) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (37) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kertas 1 (4) Kiwi (38) Koleksi Soalan SPM Matematik (12) Koleksi Soalan Ulangan SPM (11) Komik (2) Kucing (8) Latihan (8) Link (4) Lyrics (3) Matematik (4) Mathematics (38) Motivasi (21) Movie (1) Notes (27) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (12) Past Year Questions (19) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (44) Senarai semak (5) senarai semak pbs (6) SPM (19) SPM Math Form 5 (12) SPMU (11) spp (1) Story (26) Student (34) Surat (5) Tagged (18) Tazkirah (30) Tips (51) Tutorial (19) Wordless Wednesday (4)