Saturday, June 4, 2011

Follower ke-200

Tada.. Diam tak diam, sekarang kiwi dah ada lebih 200 followers. Wee~ Best je rasa. Heheh. Ok, mungkin 200 tu sikit pada sesetengah orang, tapi pada kiwi, banyak tu. Bak RM200. Banyak tak? Haa.. Bukan senang nak dapat 200, tapi tak mustahil :)

Mula2 kiwi tak perasan gak. Nasib terbelog ingatkan. Thanks ya terbelog :)



Nak tengok gambar, klik je ok. Jadi, sini Kiwi perkenalkan, follower bertuah kiwi yang ke-200, Syaza Aqillah. Memang bertuah. Kalau nak kenal dengan Kila, kena la terjah blog dia. Jangan lupa terjah terbelog sekali. JOm~Zasssssss

4 comments:

Syuxer said...

takpe..sikit2 lama jadi banyak..benda follower neh akan up selagi kita masih aktif berblog..tahniah..:)

kiLaLaLa said...

aik ?

ade name kila larh..
hehehe..
terimas terimas...
:)

Rozuan Ismail said...

tahniah lepas ni target lagi tinggi =)

kiwi said...

Syuxer: thanks :)

kiLaLaLa: follower bertuah kan :)

rozuan ismail: insyaallah, thanks :)

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)