Thursday, June 2, 2011

Antara Nora Elena dan Seth, Siti Saleha dan Aaron Aziz

Sejak dua tiga menjak ni, demam Nora Elena mula muncul. Slot akasia yang ditayangkan mula pukul 7 malam hingga 8 malam ni diadaptasi daripada novel 'Kasih Yang Suci'. Antara pelakon utama yang membintangi drama ni ialah Siti Saleha dan Aaron Aziz.


Ngee~Mula2 dulu kiwi bukan minat sangat pun cerita ni. ALmaklumlah, dah la cerita melayu, tayang pulak maghrib2, orang baru balik sekolah penat nak rehat, nak solat makan segala. Memang tak sempat nak tengok tv pun. Tengok tu ada jugak pasal semua housemate kiwi minat. Kiwi tengok gitu2 jela. Kalau tertinggal tu, takdela nak frust pun. Tapi entah la. Bila ramai orang kata best, kiwi pun try2 jela tengok. Hari ni punya cerita. Aiseh, macam best pulak. Hehe..

Nak dijadikan cerita, Nora ni skang dah kawen dengan Seth. Perghhhhhhhhhh.. Patut la ramai kawan2 kiwi duk berangan betapa syoknya dapat suami macam Seth, dah la penyayang, romantik pulak tu. Macam2 surprise dia buat untuk Nora Elena. Sayang gila dia kat Elena. Lepas ni apa akan jadi agaknya? Cemana rahsia yang Seth pegang selama ni? Agak2 Nora ELena dah tau ke belum?

Hurm, agak2 apa kesudahannya ye? Sama2 kita tunggu. Esok takde cite ni tau. Sebab dia tayang Isnin-Khamis je. Kena la tunggu Isnin depan. Nak tau apa jadi lepas ni, tungguuuuuuuuuu.....

4 comments:

Cik Mimie said...

minat giler ngan cter..jeles tgok seth dgn nora..aarrgghhh!! haha..

kiwi said...

bahagia je tengok diorang kan :))

Black_roses92 said...

tak payah tggu.. baca je novel dia. hehe

kiwi said...

nak baca novel kena beli..yg ni free of charge..hehe

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)