Sunday, February 20, 2011

Segmen Bloglist Jom Kejar Tok Esah



Dah berapa hari tak tengok blog. Sekali tengok tadi, pergh! Bukan habuk je yang ada, segala sawang tambah anak2 lipas ngan labah pun ada. [heheh, lebih la tu].

Tengah jalan2 tadi, terberenti kat blog Tok Esah. Hah sudah.... Tok buat segmen la pulak. Segmen Bloglist Jom Kejar Tok Esah. Nak larikkkk!

Hish ekau ni kiwi. Dari tadi dok ceghita pasai dia. Sape plok Tok Esah ni..? Haa.. Bagi yang tak kenal tu, pi cepat2 terjah blog dia.

Haa, Dah ke belum? Eleh, tak terjah lagi la tu. Takpe2, meh kiwi cerita sikit. Ha.. Tok ni nama je Tok, tapi masih cun melecun letup2 lagi tu. Sikit punya kedut pun tak de. Nak tau apa rahsianya korang kena tanya Tok, nanti boleh share dengan kiwi sekali :P

Ahah, balik pada diri Tok. Korang jangan sangka dah tua tak dak blog. Tok Esah ni memang terer lah. Bukan blog je kelebihan dia. Tapi Tok Esah ni masih bergelar seorang pelajar tau. Nah! Terkejut ah tu. Haha.. Hebat bukan?? Sudah tua pun masih bergelar pelajar. Itulah yang patut kita contohi. Kan kita digalakkan untuk menuntut ilmu hingga ke liang lahad. Cayalah Tok! Chaiyok! Kiwi doakan Tok dapat graduate dengan cemerlang. Amin.

Oho, sebelum tu. Heheh TOk, ada yang tanya kiwi, Tok amik PHD ke la ni? haha.. Korang nak tau pi tanya Tok Esah seniri la.

Haha, Sedia, Lari!! Tok Esah nak kejor!

2 comments:

Tok Esah said...

ahhahahha, tergelak lah plak!!! hehe PhD tu.. weeee.. sape lah yg tny yer.. ahhaa terbaek lah kiwi!!! terima kasih sudi join yer!!! lmbt sikit kejar, letih!!! ahha

Nini D.. said...

JOM JOIN!!!

http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/02/teka-biskut-dalam-balang-daa.html

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)