Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011

H.a.p.p.y. Sebab lagi beberapa jam je lagi kita semua akan menyambut tahun 2011. Selamat tahun baru diucapkan kepada semua!


Hehe, rasa meriah betul tahun ni. Walaupun kat tempat baru, rumah baru dan kawan pun baru. Oh, malam ni kawasan tempat kiwi duduk ni ada buat barbeque. Diorang siap bakar kambing dan satay ayam lagi. Semua rumah dijemput, dari tingkat satu sampaila ke tingkat 9. Makan free. Mercun pun dah bunyi tadi. Sekarang ada yang tengah karaoke. Boleh dengar sampai ke atas. Best lah duduk sini :))


Esok kitorang plan nak keluar sempena tahun baru. Tettttt.. Bukanlah. Ada la reason lain. Lusa besday kawan kiwi jugak. So, maybe nak beli something special for her. hehe.


Ah, sayangnya nak tinggalkan 2010. Macam2 memori 2010 melayang2 dalam fikiran. Ada yang manis, ada yang pahit. Yang pahit buat pengajaran. Yang manis jadikan kenang-kenangan. hehe..


Harapan kiwi, Semoga tahun 2011 lebih baik daripada tahun sebelum2nya. Semoga ukhuwah yang telah sedia ada berkekalan hingga ke akhir hayat. Semoga ilmu yang diperolehi sepanjang hayat ini menjadi bekalan dunia & akhirat kelak. Akhir kata, SELAMAT TAHUN BARU 2011. :))

No comments:

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)