Wednesday, April 22, 2009

Citer Lawak TIme-time exam

ganti pakaian

Dalam Kompeni A sebuah pasukan tentera yang sudah berbulan-bulan bertugas di pedalaman Sarawak, sampai suatu ketika mereka dikumpulkan oleh Kapten mereka.

"Saya ada dua berita untuk kamu semua, berita baik dan berita buruk. Berita baiknya, hari ini pakaian dalam kita akan diganti..."

"Horaiii! Siap, kapten!" jerit seluruh anggota pasukan dengan gembira.

"Nah, sekarang berita buruknya. Ahmad, ganti pakaian dalam kamu dengan kepunyaan Abu. Ah Meng, kamu ganti dengan kepunyaan Salim..."

================

Doktor," kata seorang ayah melalui telefon, "Anak lelaki saya menderita Selsema Burung."

"Saya tahu,"jawab doktor.

"Semalam saya telah ke rumah anda dan memberinya ubat. Pisahkanlah dia dari semua orang yang ada di rumah."

"Tapi, doktor," kata ayah yang cemas itu.

"Dia telah mencium pembantu rumah kami."

"Kasihan. kalau begitu dia juga perlu dikuarantin."

"Tapi, doktor, saya juga telah mencium pembantu itu."

"Wah, ini rumit. Bererti anda juga sudah menyimpan benih penyakit itu."

"Ya, dan tidak lama setelah itu, saya juga mencium isteri saya."

"Celaka,"jawab doktor, "Kalau begitu saya sudah dijangkiti."

skandal ke skandal..
siot tul

===============

Rimau tanpa kepala

Di dalam sebuah kampung telah kecoh dgn kehadiran satu spesis "Harimau Jadian Tanpa Kepala" telah merayau di kampung tersebut hampir setiap malam(takut tak?).Penduduk kg tersebut jadi takut dgn kejadian tersebut.

Satu malam,ada seorang lelaki yang mempunyai ilmu berhadapan dgn spesis tersebut telah pergi menjejak "harimau jadian" tersebut.Nama lelaki tersebut Tok Moh Seguntang(TMS).

Malam tu,TMS telah bersiap sedia dgn kelengkapan yang telah biasa dia bawa apabila hendak berurusan dgn sebarang jenis spesis yang menakutkan.

Dipendekkan cerita,malam tu memang TMS bertemu dgn makhluk tersebt..Apa lagi,TMS pun stanby la dgn kelengkapan yang dibawa dismping mulutnye terkumat-kamit membace jmpi serapah dan kadang2 sampai tersalsul.

Belum sempat ape-ape lagi....."harimau jadian" tersebut merayu sambil berkata..... .........

"Tolongla aku..aku bukan nak ganggu penduduk kg disini...... ..

Tapi aku cume nak cari kepala aku yang hilang.....

Aku tau dimana kepala aku berada....cume. ..

aku nak mintak tolong dgn ko amik kepala aku coz aku x boleh pergi sebab x nampk....

Tolongla aku(sambl berlutut & merayu)..... ...."

TMS pun bertanye dimana kepala "harimau jadian tu"

"Harimau jadian" tu pun berkata..... ......... ......... ..

ADA KAT MAYBANK..DIAORANG AMIK KEPALA AKU BUAT LOGO MAYBANK....

===================

Antara HP & TV - harus bace

Some people say:
Wife is a HARIMAU ...............

Girlfriend is HARI HARI MAHU

And some say:
Wife is like TV , Girlfriend is like Handphone (HP)

At home watch TV , Go out bring HP .

No money, sell TV . Got money change HP .

Sometimes enjoy TV but most of the time play with HP .

TV free for life but HP, if you don't pay, the services will be terminated .

TV is big , bulky and most of the time old but HP is cute, slim, curvy and very portable at any time.

Operational cost for TV is often acceptable but for HP is high and often demanding .

Most Important, TV got remote but HP don't have .
Last but not least.......

TV do not have virus but HP have VIRUS ......
Once get it, HABIS LAH.

So better choose TV lah

=================

skandal sepupu

Zack dan Mira sepupu. Masa tu nk dekat raya. Diorg sbg cucu kenalah bergotong royong mengemas rumah atuk nenek diorg. Satu hari masa Mira sdg baca buku.. Zack menghampiri nya.....

Zack: Mira err angkatlah kaki you tu...

Mira: Huh? nape Zack?

Zack: Ala angkatlah kain ngan kaki you tu.....cepatlah... dah tak sabar ni....

Mira: Zack kenape ni???!!

Zack: Cepatlah Mira angkatlah cepat!!

Mira: Tatatapi Mira takutlah.... jangan buat Mira camni Zack..... Zack tak puasa ke ha?

Zack: Sebab Zack puasa la nak tambah pahala... nak buat kerja...

Mira: Buat kerja tak senonoh??!

Zack: Payah betul budak ni angkat jela kaki kau tu!!! aku nak mop bawah kerusi tu!! Patutnya anak dara mcam kau buat kerje ni tau! cepat!
hehehe

wat suspen jer..

================

No comments:

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)