Wednesday, June 4, 2014

Bakal berpindah sekolah.. dari KL ke selangor.

Salam pembaca semua.. Kiwi nak bagitau yang kiwi dapat pindah sekolah.. Jadinya kiwi dah tak duduk KL la. Dapat pulak sekolah agama. Alhamdulillah.. Kalau sekarang kiwi mengajar matematik tingkatan 1 dan 2, lepas ni kiwi tak pasti.. Tapi kiwi dah risik2 pasal sekolah baru ni. Dengar2 cikgu matematik tingkatan 5 diorang pindah.. maksudnya ada la harapan kiwi nak jumpa matematik lagi.. Alhamdulillah.. apa2 pun nanti kiwi update semula..

p/s: sayang nak tinggal sekolah menengah kebangsaan jinjang. sayang kat semua students terutama pelajar cina yang memang sukakan matematik.

p/s 2: tetiba rasa rindu kat diorang.. huhu

1 comment:

syukrann said...

gud luck friends...hehe...suka x duk dekat ngan family.. wink2 ;)

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)