Sunday, December 26, 2010

gaya hidup seperti inikah yang anda mau?

Genap sehari kat rumah sewa.
Busan tol...

Nak keluar tanah, ei.. mane tanah sini.
keluar2 jumpa koridor dulu.
Kena turun lif dulu.

Nak cuci mata..
boleh la sikit2..
Malam punya best la.
View dari rumah sewa sangat santek..
ngeh3~

Mau keluar shopping..
Poket ada habuk je.
So, jangan mimpi la.

HAih, dah tu nak buat apa?
Bangun-tido-bangun-tido entah dah berapa kali.

Ke, nak layan blog je?
Haha..

okey la.
Jom jalan.
Kenal2 ngan tempat baru.
yuk!

* cuci mata di sini bukanlah bermaksud tengok benda2 tak senonoh, tapi tengok pemandangan sekeliling la.. Boleh nampak KLCC ngan KL Tower tau dari tempat kiwi. Bukan tu je, siap boleh tengok satu KL! Hehehe

3 comments:

Ayuni said...

lyn blog je, hikhik...

erika nuris said...

hehehe..keciannnnn..tak pe2..rest je ye..bosan2 campak tepi kkk...:)

kiwi said...

ayuni: hehe tak boleh la 24 jam

su: bosan la..jom ronggeng! hehe

Labels

Adam (7) Alaf21 (2) Award (10) Beble (43) Ben Ashaari (6) Blog (20) blurr (11) Bola (1) borang (2) Buffered Earning (2) Cikgu (9) Cinta (13) Class (6) Comel (5) Contest (36) Dakwah (15) Entertainment (8) Exercises (7) Fakta (27) Famili (15) Follower (4) Food (1) Form1 (8) Form2 (11) Form3 (11) Form5 (2) Formulae (15) Friends (12) Funny (14) Gempak (6) Giveaway (44) Guru (7) Hawa (12) Hlovate (3) Iklan (10) induksi (2) interview (2) Jemari Seni (2) Jiwa Kacau (33) Jurulatih Utama (3) Kereta (5) Kiwi (37) Komik (2) Kucing (8) Link (2) Lyrics (2) Mathematics (22) Motivasi (17) Movie (1) Notes (20) Novel (4) Nuffnang (7) Panas (9) Past Year Questions (5) PBS (10) Petua (2) PT3 (4) Puisi Kreatif (13) RAM (1) rpt (9) Segmen (16) Sekolah (35) Senarai semak (5) senarai semak pbs (5) SPM (4) spp (1) Story (24) Student (25) Surat (5) Tagged (15) Tazkirah (30) Tips (40) Tutorial (10) Wordless Wednesday (4)